onsdag 4 juni 2014

Bitter

Jag har det senaste året vart en mkt bitter och negativ människa och nu är det värre än värst! 

Dagen idag har vart hemsk, liksom dom senaste veckorna. Simon är gnällig och sover inte på dagen. Jag är helt slut i kroppen som måste bära honom hela dagarna. Sebastian är i en ordentlig treårstrots & jag och Johan tjafsar på kvällarna. Jag mår inte bra, jag känner mig så trasig. Trodde aldrig jag skulle känna såhär igen någonsin efter jag träffat Johan, men nu är jag där. Bröllopet börjar jag ångra. Alla MINA sparpengar försvann där och jag hade slitit länge för dem. Idag hade jag nog velat lägga mina pengar på något bättre. Typ ett boende.

Jag tror jag lägger alla sociala nätverk åt sidan ett tag såsom fb, bloggen och instagram. Just nu orkar jag inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar