tisdag 3 juni 2014

Ont i ryggen

Kl 04:30 tyckte Simon han skulle äta i morse. Sen tog det lång tid innan han äntligen somnade om. Låg och grymtade och hade sej. När jag vaknade efter en stund var kl 08! Rusade in till Sebb och fick upp honom. På med kläderna, i med frukost, ner i källaren, hämta kärran i med ungarna i bilen och iväg till dagis. Kom precis kl 09! Sen blev det Nolgård och promenad med Ingela.

Idag förutom promenaden i morse har Simon velat bli buren. Vi stannade en stund i lekparken efter dagis med Liv, Miranda och Melina. Även där ville Simon bli buren. Så hela dagen har jag haft honom i bärselen, även här hemma när jag lagade maten. Så nu har jag jätteont i ryggen. Får hoppas Johan kanske kan massera mig lite ikväll. 

Kl 18.00 ska jag möta Linda för ytterligare en promenad idag. Skönt att töla lite och gå utan barnen. 

Var en sväng efter Nolgård till lager 157 och köpte Chinosshorts blåa till Johan som han ska ha på dopet. Beställde och betalade även en fluga till honom. Nu ska hela vår familj gå i blått på Simons dop och det kommer bli toppen. Hoppas Johan tycker om dem och att dom passar honom. 

Nu ska jag blunda några minuter medans Simon sover och Sebben ser på mumin.

På bilden är det två helt olika blåa färger men jag hoppas dom är mer lika i verkligheten. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar