tisdag 24 juni 2014

Simons dagar

Simon behöver inte så mkt sömn som andra bebisar verkar behöva. De senaste två veckorna har han mer eller mindre vart vaken hela dagen och sen han har svårt att komma till ro. Han bökar och gråter innan han orkar lägga igen. Han drägglar, biter och tuggar på precis allt. Händerna är långt nere i halsen på honom.

Idag har han haft en jobbig dag. Han vaknade redan kl 05. Fick då mat och sen bökade han hos mig tills kl 06:15 innan han orkade somna om någon kvart innan han var igång igen. Han har inte direkt sovit något idag heller.

Han var jätte orolig och ledsen på förmiddagen idag. Men glad hela tiden i lekparken när vi var där.

När vi kom hem grät han mer eller mindre hela tiden tills Johan kom hem och löste av mig. Själv åkte jag på auktion i Edsvalla. Under tiden jag var där grät Simon ist hela tiden sa Johan. Han hade precis ätit klart nu när jag kom hem vid 21:40. Vi fick honom att somna vid 22:20 och nu vaknade han 15 min senare och har gråtit igen. 

Vi misstänker tänder, det måste vara tänder!! Min glada onge är numer jätteledsen bebis. 

Lite sömn och en jätteledsen bebis hemma på dagarna är ingen höjdare. Pluss att Sebben nu går på sommarlov på torsdag. Ja vi får se hur lång tid det tar att bli tokig. Haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar