tisdag 24 juni 2014

Sömn sova!!!!!

Jag är så trött, skjut mig! Så känner jag idag?

I flera veckor har Simon sovit några timmar i sträck och sen börjat grymta som en gris och härjar runt i sängen. Varje morgon får jag vakna vid 04:30 då han börjar. När han väl några timmar senare somnat om är det dags att gå upp med storebror. 

Sebastian är hemma från dagis denna sista veckan innan sommarlovet då han är dyngförkyld. Vi satt hela lördagkvällen med honom på akuten då han i 4 dagar haft feber upp emot 40 grader. Nu är han feberfri sen igår men har blivit dyngförkyld igen och har en enorm hosta. Jag orkar inte! 

Johan har gått på sitt sommarvikariat och jag ser absolut inte fram emot denna sommaren. Jag ska gå hemma hela dagarna ensam och försöker roa Sebastian. Johan är inte ledig en enda dag på hela jävla sommaren! Jag sa åt honom att han får ta föräldraledigt 3 veckor i sommar och jag kan ta semester men det ville han ju inte. Så nu sitter jag här.. Trött, irriterad och grinig!

Simon sover knappt alls på dagen så varje dag går i 180 knyck! Idag känner jag för att grina, så trött är jag! 

Flytta ska vi göra om en månad och inget är packat. Veckan innan flytten är det dop för Simon och inget är direkt planerat. Bara bokat. Men jag struntar i både dop och om lägenheten blir packad just nu och har gjort ett tag. För jag har aldrig tid att varken packa eller planera. Simon vägrar att ligga ensam och hur ska jag då få saker gjorda? Och nu när Sebben är hemma hela sommaren med? Och Johan jobbar tills 16 varje dag!

Önskar jag vire miljonär så jag kunde leja bort denna jävla flytt. Anställa folk som packar, bär och flyttar in.

Trött, jag är trött och grinig. Usch för detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar