söndag 6 juli 2014

Dop med flytt

Jag önskar att dygnet bestod av dubbelt så många timmar just nu. Jag är så stressad över allt som ska göras det kommande veckorna att jag är både gråtfärdig och mår illa. Fick reda på idag att familjen som ska ha lägenheten efter oss vill in den 5:e augusti vilket gör att vi slipper dubbelhyran på 9500:-. Allt ska packas, rensas, sorteras, bäras och jag ska hinna städa hela lägenheten på 117kvm själv innan den 5:e augusti. 

Vi har lite taskigt med flytthjälp vilket gör att vi troligtvis behöver ta hjälp av flyttfirma = dyrt.

Den 26 juli är det dop för Simon. Och lägenheten ska packad vilket vi inte börjat med. Johan jobbar hela dagarna och med två små barn hemma blir det svårt att få något gjort. Mkt att göra de tre kommande veckorna och dygnets timmar räcker inte till. Åh vad jag önskar jag vore miljonär. 

Nu måste jag försöka hinna sova lite också innan morgondagen sätter igång. Då ska sävkkärra på jobbet hämtas, ska börja handla lite inför dopet, biltema och Ikea ska besökas för att lämnas tillbaka grejer. Och så får vi se vad barnen tycker om allt flängande. Och Johan jobbar. Jag behöver en hemtjänst, en hemstäd och en butler! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar