onsdag 9 juli 2014

4 år

Senaste dagarna har sommaren visat sej ordentligt. 30 grader varmt och strålande sol. Jag och barnen har tillbringat gårdagen och dagen idag på stranden. Sebben älskar det medans Simon njuter i uv-tältet. 

Mamma, pappa, Ingela och barnen var med idag och vi var på Torsviken. Hampus var så stolt idag då han fyller 4 år idag. Mosters lilla russin är inte längre något russin. Grattis igen älskade Hampus. 


Trots att jag hade solfaktor 30 idag på både mig och Sebben är vi röda! Så vi har köpt solfaktor 50 inför i morgon då vi ska tillbringa lite med tid på stranden när pappan i familjen slutar jobbet 11:30. Gillar torsdagar för då jobbar antingen Johan halvdag eller är helledig! 

Simon njöt nakenfis i uv-tältet





Försöker lära Simon att somna själv nu på kvällarna. Det går väl sisådär. Han har sedan han föddes somnat på min mage. Sebben somnade själv på kvällarna i sin säng från det har vart 3 månader, Simon blir 5 månader denna månaden.. Kommer liksom inte ihåg hur vi gjorde med Sebben. Sebben fick eget rum när han var 2 1/2 månad. Simon sover fortfarande i nestet i vår säng.. Troligtvis är det för att med Sebben var allt annorlunda. Vi hade bara honom och fick vi springa på natten kunde vi sova med han på dagen. Med Simon behöver vi all sömn vi kan få eftersom vi har Sebben också. Nu går tiden så himla fort med Simon. Vet liksom inte när han blev så stor? Vart tog dessa 4 1/2 månad vägen? Sebbens första år tyckte jag var jättedrygt! Nu vill jag stoppa tiden?!

Mina älskade barn igår på stranden på Örsholmen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar