söndag 13 juli 2014

För lite sömn som vanligt.

Simon har härjat sedan kl 03 och jag känner mig helt slut. Klockan är snart 04:30 och han bökar ännu. Ger nappen 1411 ggr och har även provat mata hon om för att se om han slutar böka. Ingenting verkar hjälpa. Börjar bli sliten nu på dagarna när Simon bökar hela nätterna och Sebben inte har något dagis. Jag sover knappt alls längre som det är nu. Måtte Simon sluta böka snart så att jag kan få sova. Hittills inatt har jag fått knappa 3 timmars sömn. Blir kämpigt att vara vaken hela dagen på det. Nätterna är jättejobbiga då jag alltid har Simon (förutom på helgen oftast). Men 5 av veckans 7 nätter med 3- max 5 timmars sömn fungerar inte jag på med två små barn. Åh vad jag längtar efter att få sova en hel natt ostört med lång sovmorgon. Har knappt sovit en hel natt på 4 år snart. Det sätter sina spår kan jag säga. Just nu är jag så trött att jag skulle kunna börja grina.. Vad gör man? Simon ligger i sitt nest på mage, som en banan och sparkar i benen, "juckar", grymtar och har sej.. Johan är fortfarande ute och festar så han lär sova mer eller mindre hela förmiddagen.

Hade vart gött att köra huvudet i väggen nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar