lördag 12 juli 2014

Egentid eller ensamhet?

Ja man kan kalla det vad man vill. Simon sover, Sebben är hos farmor och göbben är på fest. Jag zappar på tvn och njuter av tystnaden hemma med en bars och coca cola zero. Sjukt godissugen nu på kvällen men efter Hampus kalas igår hade jag så ont i magen att det fick bli en bars till lördagsmys. 

Johan verkar ha roligt på festen. Har sett lite bilder och videos. Själv saknar jag honom här hemma! Skönt att han kom iväg på lite party nu. 

Eftermiddagen har jag och Simon tillbringat hos Ingela och Daniel. Vi har suttit under parasoller och halvt skrattat ihjäl oss åt Daniel som slet och drog för att få bort enarna på framsidan. 

I morgon om regnet inte öser ner tänkte vi efter vi hämtat Sebben hos farmor ev stanna till och plocka jordgubbar i Edsvalla.

Nu ska jag nog krypa ner hos min lilla svettpåse där inne (Simon alltså). Haha. 

Bild från kalaset igår. Sebben hjälper Emelie att kränga saft. Saft 3:- vatten 4:-. Totalt fick Emi ihop 78:- sa Daniel idag. Inte dålig hon min smula!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar