måndag 21 juli 2014

Sämsta mamman ever

Jag må vara världens sämsta mamma som håller på att bli knäpp i huvudet av Sebastians ständiga gnäll och Simons hysteriska skrik dygnet runt. Som vanligt idag också började Simon med sitt hysteriska skrik och har nu skrikit i 40 minuter. Vad jag än gör så är inget bra. Han skriker även sig igenom kvällarna. Och Sebastian bara surar, trotsar och allt är nej. Jag älskar mina barn mest av allt men fy fasen vad jobbigt det är att försöka vara en bra mamma, packa ner en lägenhet på 117 kvm, planera ett dop, få bebisen som aldrig sover nöjd, försöka hålla humöret uppe när man själv sover knappt ett par timmar per natt och underhålla en grymt trotsig treåring. Det tar på en kan jag säga.. Trist också när Simon skriker sig blå på morgonen och väcker Sebastian jämt. Inte konstigt att Sebben är sur på dagarna när han heller inte får sova. 

Dessa underbara men bestämda ungar.


1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera