fredag 15 augusti 2014

G... Morgon.

God morgon? Nja.. Trött morgon vill jag nog påstå.

Åter igen en natt med knappt någon sömn. Börjar bli asdrygt! Simon har krånglat precis hela natten sedan 01:45. Så sedan dess har jag orkar klämma in 50 minuter av sömn. Antagligen slocknade jag av utmattning. Jag har fått legat och vaggat denna spjälsäng ända sen dess. Så fort jag slutat har Simon vaknat och börjat gnälla. Hjälpte inte med mat heller.. Jippie och jag som ska köra till Borås i eftermiddag. Kan säga att jag inte direkt är speciellt sugen på att åka till Borås när jag lider av sömnbrist. En natt denna veckan har Simon låtit mig sova lite mer än ca 3 timmar. Migränen är ett faktum! Får försöka skrapa ihop pengar och ta mej till Apoteket idag. Behöver hämta ut tabletterna mot migränen så jag är beredd när/om den kommer. 

Johan gör sin sista dag för sommaren idag och nästa vecka kan han äntligen börja avlasta mig på natten. Ska bli skönt att kanske få sova någon natt mer i veckan.

Sömnen har verkligen vart skit nu under många år! Sebben sover heller fortfarande inte en hel natt ostört. Kanske händer någon gång i veckan. Han har alltid sovit väldigt livat, vrider och vänder på sig mycket och drömmer. Han drömmer vansinnigt mycket på nätterna.

Önskar klockan kunde bli 15.30 nu så Johan kan komma hem!! Skulle kunna döda någon nu för att få sova en stuns till!! Dessa stunder kan man inte låta bli att längta tills ungarna är äldre och börjar med sovmorgon båda två. Eller kan gå upp själva och slå på tvn så vi kan få fortsätta sova. Sömn är otroligt viktigt! Jag funderar inte på 3 timmars sömn per natt vilket Johan märker. Sova, snälla låt mig sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar