fredag 15 augusti 2014

Vaggar

Vaggar bebisen till sömns igen. Provade ge nattvälling för första gången i går kväll i förhoppning om att Simon skulle sova hela natten men ikke. Kl 01:45 hör jag honom ligga och prata i sin säng. Så nu vaggar jag till sömns.

Sebben och Johan var på cirkus Wictoria igår kväll. En liten belöning till Sebben då han igår vart blöjfri dagtid en vecka! Hittills har endast två små olyckor skett. Häromdagen fick han välja fler kalsonger från Kappahl och valde då med blixten mc Queen på såklart! Han är så duktig. Jag är så stolt!

I morgon eftermiddag när Johan kommer från jobbet bär det av till Borås över helgen. Djurparken ska besökas! Jag ska köra dit eftersom Johan jobbat så det vore ju inte så dumt om Simon kunde somna snart och sova tills 07:30 eller något. Iaf tills 07.

Medans jag vaggar bebis till sömns önskeshoppar jag lite till barnen. Jag är helt insnöad på Musse pigg kollektionen till Simon!


Och kläder från NeXT till Simon.


Även fantastiska fina set barnkläder till Sebastian från NeXT.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar