onsdag 17 december 2014

06:01

Vaken sedan en timme. Vart in och matat Simon och sitter nu på madrassen i hans rum och han leker för fullt. Forfarande snorig och jättehostig. Sebben har sovit helt tyst inatt. Bra tecken på att hostan är påväg bort!

Igår bakade och dekorerade jag och Sebben pepparkakor och gjorde tomteskumfudge tills på lördag då det är kalas för mig. Sebben var så generös mes godiset på pepparkakorna så det räckte bara till de första 8 kakorna. 



Häromdagen fick jag en förtidig födelsedagspresent av Johan. En göööör fin tröja från Lindex jag länge suktat efter! Den ska jag ha på mig på lördag. Herregud jag fyller 28 år på fredag?!?! 10 år sedan jag blev myndig. 28 år och nöjd med vad jag hittills har åstadkommit i livet. Två underbara ungar och en dretsnygg man jag är gift med. Nyare fräsch bil och nu saknas bara huset. När jag var 18 år bestämde jag mig för att vara "färdig" i livet tills jag fyllt 30 år. Nu är jag nära. Jag ville vara klar med barnen, gift och bo i villa. Jag är snart där! 

Jag undrar vad vi ska hitta på idag? I eftermiddag ska iaf jag och Ingela åka och köpa de sista julklapparna.


1 kommentar: