onsdag 3 december 2014

Kallmys

Jag myser i soffan efter en långpromenad med Simon i kärran. Kall och svettig är jag på samma gång. Väntar på att Simon ska vakna och att Johan ska komma hem från jobbet (Han är där och tvättar bilen) så jag kan hoppa in i duschen. 

Står i valet och kvalet om jag ska färga håret i dag eller i morgon också. Har världens utväxt och på lördag ska vi på julbord. 

Tidigt tidigt i morse, kl 03:50 exakt vaknade jag av att jag hörde Sebben ropa för full hals: - JAG ÄR VAKEN!

Han fick följa med ner i min säng då jag fick förklara för honom att det fortfarande var mitt i natten. 5 minuter senare hade han bäddat ner sig under mitt täcke och somnat. Så mysigt att han låg tätt intill mig ända tills 07:30 i morse. Min snutteskrutt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar