torsdag 1 januari 2015

1 januari

Då var det 2015 och 1 januari. Tror det värsta av raketskjutningen är över för denna gång. Dock några puckon som skjuter raketer fortfarande på innergården, hur man nu tänker när man skjuter raketer mellan tre gigantiska lägenhetehus?! Och en full tjej på våningen över/under som gråter hysteriskt och har gjort bra länge nu. Filmade lite från fyrverkerierna på sandgrundsudden. Tänkte Sebben skulle få se i morgon när han vaknat. Tolvslaget och det nya året fick jag "fira" in själv i morgonrocken springandes mellan barnens dörrar för att lyssna så dom sov.

Barnen sov sig iaf igenom raketerna vilket jag var rädd dom inte skulle orka göra. Tur! Nu är dock jag vaken i stället. Nästa år ska vi hålla oss borta över nyår! 

Ser på Jönssonligan i soffan. Har stängt till Johan så kan han sova inatt så tar jag barnen. Min tå värker så jag har tagit en värktablett, den är svullen och nästan blå/gul.

Hoppas på lite mer sömn jag med då jag i morgon ska arbeta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar