söndag 29 mars 2015

01:46

Mitt i natta och här ligger jag vaken. Jag borde egentligen sova jag med. Alla andra sover. Regnet öser ner, piskar mot balkongen och det ger ett oerhört irriterande ljud.

På förmiddagen idag (lördag) har Johan bytt till sommardäck på bilen. Sen har vi bara fått en hemma dag hela dag. Vi har lekt, städat lite grann och jag har tagit en långpromenad på en mil. Dock gick jag in den nya skorna vilket inte var en jättebra idé.  Nu har jag ont i benhinnorna och från vila på dar.  Men promenaden var skön och behövlig. Längesen jag gick en powerwalk utan barn utan barnvagn. 

Nu måste jag försöka sova igen.. Inatt ställer vi om till sommartid så det bli en timmes mindre sömn så gäller att passa på. Snart är det ny vecka och mindre sömn i och med att Johan återgår till arbetet. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar