fredag 27 mars 2015

Upp och ner


Fredsgkväll och den spenderar jag i tvättstugan. Har plockat ner stl 86 kläderna till Simon så maskinerna går heta där ner. 4 maskiner med endast 86 kläder! Vips över natten har flera av Simons 80-bodys blivit korta och går knappt att knäppa i grenen. Så nu förbereder vi lite för nästa storlek.

Vi var på bergvik förut då Johan slutade tidigare idag. Har letat efter ett par byxor till mig i månader nu. Trött på att leva i mjukisbyxor eller leggins. Testade flera par men jag är ingen byxmänniska. Antingen är dom för korta över arslet eller för stora i knäna om dom ska passa midjan. Nee inte snyggt alls. Min svacka kvarstår. Det händer inte mycket på vågen och jag börjar tappa motivationen faktiskt.

10 kg kvar.. Och sommaren närmar sig.

Tillbaka ner i tvättstugan nu. Hämta tvätten så vi är redo för Ack Värmland som börjar kl 21:30.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar