lördag 7 mars 2015

6 år

Tiden rusar iväg. Idag firar jag och Johan 6 år tillsammans! 2 fina gossar har vi fått under våra år tillsammans. Jag ångrar inte en dag att jag erbjöd Johan att övernatta hos mig den där natten då han inte tog sig hem till Kil. Se vart vi står idag. Vår fjärde lägenhet tillsammans, två vackra gossar och gifta sedan 1 1/2 år. Jag älskar dej Johan. Trots att vi ibland som alla andra grälar, bråkar, skriker åt varandra så vänder det oftast snabbt till pussar, kramar och mys. Jag är glad att du står ut med mig och mitt humör. Vi har tagit oss långt, vi går genom eld och vatten. Ned och uppgångar. Du och jag. Min hand i din hand. Jag älskar dej. 



Kvällen då vi träffades hos Linda, februari 2009. Kvällen på nöjesfabriken och metal club. Jag satt i ditt knä, vår första kyss, din hand i min hand.



Du bjuder mig och alla andra på så många skratt. Och du bjuder alltid på dig själv


Vår första semester tillbringade vi en vecka på kusten!


2010 gav du mig Sebastian och 9 månader senare 1 september 2011 kom han med räserfart.




2013 blev vårt år, då stod vi som man och hustru i Hammarö kyrka. En av de bästa dagarna i mitt liv. Och någon vecka innan bröllopet fick vi även reda på att vi väntade Simon



23 februari 2014 kom vår andra son Loa Simon.


Min kärlek till dej är obeskrivlig. Låt det alltid vara du och jag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar