söndag 15 mars 2015

Kalas 30 år

Precis hemkommen efter en bra och trevlig kväll hos min kära syster där jag och brudarna har haft mys med god mat, skratt och en hel del tjöt. Hemma och nerkrupen i sängen. Även om jag bara vart borta ett par timmar så är det något speciellt att komma hem. Särskilt på kvällen när alla sover. Jag tycker om att gå in till Sebastian, stoppa om, pussa god natt och viska i hans lilla öra "Jag älskar dej". Sen att krypa ner bredvid en sovandes man och pussa god natt är så mysigt. Alltid när jag kryper ner i sängen känner Johan av det, även om han sover tungt och alltid kommer hans hand letandes efter min. Simon går jag aldrig in till då jag är rädd att väcka honom men  jag stannar alltid utanför hans dörr. Lägger örat mot dörren och lyssnar på hans andetag. 

Jag är så obeskrivligt lycklig över att jag har en familj att komma hem till. Mina fantastiska söner och den underbaraste mannen man kan ha i sitt liv. Nu är framtiden äntligen vår! 

Jag älskar er, min familj.

Mina fina vårkillar idag i Algustad

Busungen

Bild från i morse när världens godaste Sebastian kröp upp i sängen och ville se på barnprogram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar