lördag 11 april 2015

Vaken

Borde verkligen sova men ligger vaken endå. Började morgonen 04:30 i morse så det är verkligen på tiden att lägga igen för natten nu men jag kan inte somna. Johan är på krogen och jag tror det är därför jag inte kan somna. Är van att han är hemma och jag gillar inte känslan att vara "ensam hemma". Barnen sover och än så länge har jag vart in till Simon 3 ggr och Sebben har bara hostat till någon enstaka gång.

Mitt huvud värker och har gjort hela dagen och det är varmt i sovrummet. Vrider och vänder på mig. Spelar ingen roll hur jag ligger så ligger jag obekvämt. Utanför fönstret hörs Karlstads nattliv. 00:15 och vi har gått från fredag till lördag. Skulle ha haft egenmys med Sebastian under kvällen men vid 19:30 bad han om att få sova. Han började morgonen Kl 04:30 med en hostattack som varade till Simon vaknade vid 06. Därav min tidiga morgon. Sen 4 timmars led på mariebergsskogen med korvgrillning och kurragömma. Förstår om han ville sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar