fredag 22 maj 2015

Pastell

Fredagen har gått och nu är kvällen här. Johan gick hem runt lunch idag och han och Sebben har tillbringat hela eftermiddagen på badhuset, bara dom två. Jag och Simon hade egentid hemma. Simon sov på mig i 1 1/2 h. Även om den lilla 12 kgs korven är tung och lång så får man njuta av de få stunder han ligger så. Sen var vi och handlade och jag införskaffade mig en färgbomb.

När Johan och Sebben kom hem vart det tacomys. 

Sen fick jag lite egentid då huvudet har vart tungt på mej idag. La mej i ett bad, satte i färgbomben, rakade benen och la ansiktsmask. Precis vad jag behövde.

Nu myser vi i soffan och ska strax se på en Beck och äta dillskruvar. Med 6 pp kvar idag behöver jag inte ens plocka från vb.

(Jag blandade en klick av färgbomben med balsam och slängde i, så blev det mer åt pastellrosa hållet).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar