tisdag 21 januari 2014

Familjen sjukdom

Som sagt Sebastian är sjuk vilket blir en natt med minimal sömn, igen. Som ni förstår är det en väldigt jobbig period nu och har vart det senaste halvåret med alla dessa sjukdomar. Hösten/vintern är hemsk. Så det är inte konstigt att jag har migrän. Vet ärligt talat inte när jag sov en hel natt sist??!

Sebastian drömmer, gråter och ropar som vanligt efter sina filmer och djur. Johan är väl helt färdig där inne i vårt sovrum. Var precis in till dom andra gången sedan 00 för att hjälpa till att trösta Sebben. Han fick alvedon supp när han skulle sova och fick nu en till. Så hoppas han sover nu! Min huvudvärk dunkar och det känns som jag mer eller mindre sprungit med huvudet rätt in i väggen. Ont i halsen börjar jag få och känner mig själv febrig. Eller så är jag bara så himla trött?!

Om två dagar har jag gått hela vecka 35 också. Önskar just nu att vi kunde få bebisen i slutet på april i stället så vi kan bli av med vintern och allt vad den innebär. Komma på rätt med Sebastian läggning och rutiner igen.

Önskar vi kunde stänga av och sova ut, alla tre under ett par dagar. Ta rejäl sovmorgon så som till 10-11! Åh det hade vart guld värt alltså. Nu försöker vi med natten igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar