söndag 9 februari 2014

Lång söndag

Idag har det inte hänt speciellt mycket hos familjen Sergejev. På förmiddagen åkte vi till skåre för att se vart Johan ska på utbildning på tisdag-onsdag. Sen vid 14 var jag på ett kort fackmöte på jobbet. Vid 16 tiden kom farmor på besök en timme och nu har junior badat 30 minuter. Själv färgar jag ögonbrynen och ögonfransarna medans Johan ser på os och pratar med sin far i telefon. 

Dagen har vart dryg och långtråkig. Regnet och snön har öst ner om vartannat. Blir tidig säng för junior ikväll som tog morgon 06:20 och har inte velat vila något under dagen. 

I morgon 10:30 har jag en extrainsatt undersökning hos barnmorskan då jag förra veckan visade förhöjt blodtryck och äggvita i urinet. Så nya prover ska tas i morgon för att se om jag har början på havandeskapsförgiftning eller inte. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar