lördag 8 februari 2014

Tycka och tänka

Varför får inte jag gnälla av mig som alla andra. Jag har aldrig påstått att jag inte tycker det är värt att bli tjock för att få mina goa barn. Det är helt klart värt det! Men jag kanske under tiden tycker att det är jobbigt, tungt och jag har ont o kroppen. Ska jag då lossas som om allt är frid och fröjd och att jag mår toppen!?

Sen struntar jag ärligt talat fullständigt i om ensamma personer eller folk som inte kan få egna barn, tjocka och smala läser vad jag skriver. Jag mår som jag gör och har inte tid med hur andra har det. Såhär tänker och tycker jag och jag tänker heller inte lossas som något annat. Duger det inte, läs inte!

När bebisen kommer ut ska både jag och Johan testa 5:2 dieten. Vi har bunkrat upp med måltider till våra fastedagar och jag ska en dag hitta tillbaka till mitt tidigare energiska smala liv. Men tills dess tänker jag gnälla och klaga. Punkt slut så är det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar