måndag 24 mars 2014

Dunder

Sebastian var lite hängig och snorig igår när vi hämtade hos farmor. Inatt har han gnytt och gråtit enhel del så det har blivit mycket rännande in och ut i hans rum för min del. Sömn för mig mellan 00-1:30 och sen från 05-06:30 då Sebben kom upp. Så inte sådär jättemånga timmar inatt heller!

Nu på morgonen har han vart dunderförkyld och hostar upp lungorna. Snoret rinner men han är iaf pigg. Vad trött jag är på förskolan och dessa sjukdomar. Två dagar hann han vara där innan han blev sjuk igen. 688:-/månaden för någonting vi inte kunnat utnyttja ordentligt sedan i september. Känns som han lika gärna kan vara hemma när han är frisk eftersom han ändå får vara hemma efter någon dag på dagis fast då som sjuk. Åååååh vilken dryg höst och vinter detta har vart. Ungen är ständigt sjuk! Kan lova att jag längtar till sommaren!!!

Till frukost fick jag i Sebben ett glas juice, ett glas mjölk och en halv mannafrutti. Han är så tät att han knappt orkar andas så jag förstår om han inte vill äta. 

Simon och Johan sover än. Hoppas Simon klarar sig från förkyldningen iaf. En pytteliten bebis med förkyldning är inte kul.

Vet inte vad dagen bjuder på idag. Känns kanske inte som det ultimata att börja härja med Sebastian och denna förkyldning? 

En pw får det iaf bli sen. Behöver röra på dödköttet. Vecka två gjord på lchf och egentligen skulle det vart vägning i morse för min del men jag glömde det innan frukosten så jag får ta det i morgon i stället.

Sitter fortfarande i soffan och Sebben sitter på kofferten och vi ser på "Bondgårdsdjuren". Sebben fick den filmen häromdagen av Ingela. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar