torsdag 10 juli 2014

Sommar i lägenhet



Detta med hus. Som de flesta vet är min största dröm just nu att få köpa och flytta till vårt alldeles egna fantastiska hus med trädgård! Jag vill ge ungarna gungor, sandlåda, pool och studsmatta. Sen vill jag sitta på altanen i skuggan och se ut över vår fantastiska trädgård och njuta av att höra ungarna busa i studsmattan eller plaska i poolen. Alla köper hus.. Hur fasen får dom ihop till kontantinsatsen?!!! Alla flyttar till hus, vi byter ytterligare lägenhet. Inne här är det ungefär 150 grader, svettigt, kletigt och äckligt!

Jag vill inte bo i lägenhet. När fan är det vår tur? Jag har ingen lust att bo i lägenhet 4-5 år till!! Jag vill ha tillgång till trädgård, eget garage och garageuppfart! Alltså jag är så less på det här. Ångrar att vi inte köpte hus istället för att flyttat in i trean på filaregatan. Saknar mamma och pappas hus så fruktansvärt och har gjort ända sedan den dagen dom sålde det. Önskar vi hade köpt det i stället. Jag kan verkligen inte förstå hur fasen folk vill bo i lägenhet? 

Idag är nog en dålig dag för mig. Jag har ont i magen, svettas som en gris (typ 30 grader här inne) och har vart vaken sedan 04:20 ungefär då Simon skulle ha mat. Han har bökat heeeeeeeela natten, troligtvis pga värmen. 

Usch och fy! När vänder skiten egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar